1r i 3r premi al MSchools Student Awards

Aquest dissabte dia 10 de juny, els alumnes de 6è de Primària vam recollir el 1r i 3r premi del MSchools Student Awad, en la secció de Mobile History Map.
Al llarg d’aquest últim trimestre, i dins el Taller d’Investigació, hem pogut aprofundir en el passat tèxtil… Llegeix més»

Dani Jiménez extreu l’ADN dels de sisè

El científic Dani Jiménez va visitar l’escola el passat dijous dia 18 de maig per impartir el taller “Extreu el teu ADN”. Aquesta activitat queda emmarcada dins el projecte “La cèl·lula” que realitza el curs de sisè aquest tercer trimestre.
A continuació us deixem 2 vídeos… Llegeix més»

Treball d’investigació: Els aliments

Els nens i nenes de segon  hem treballat molt aquest trimestre. El nostre TDI s’ha centrat en descobrir com funciona l’aparell digestiu i com les persones ens alimentem.
Hem descobert que el nostre cos necessita energia per funcionar i matèria per créixer. Això ho obtenim a partir… Llegeix més»

Viatgem amb tren.

Els nens de 1r hem fet un petit viatge amb el tren dels ferrocarrils catalans. Vam anar a la nova estació de Can feu-Gràcia fins a l´estació Plaça Major. I aquí les fotos!!