Nou pati del sorral

Amb l’esforç i la il·lusió de moltes famílies estem aconseguint que el pati de l’escola sigui més natural i educatiu: hem redissenyat els racons de joc simbòlic; hem plantat arbres (la pomera i la noguera), plantes enfiladisses (heura i buguenvíl·lea ); hem construït amagatalls, cabanes… Llegeix més»

Els premis Sambori

El passat dimecres dia 21 de març l’escola Nostra Llar va assistir a l’entrega de premis Sambori.
Al llarg del segon trimestre tots els alumnes de 2n van elaborar un conte per presentar-nos a aquest concurs literari que té com a objectiu promoure l’escriptura, la imaginació i la creació en infants… Llegeix més»

Electricity

Hi everyone!!!
The boys and girls of the 6th level have learned a lot of things about ELECTRICITY: electrical appliances, non-electrical appliances, mains & batteries, electrical circuits, conventional symbols, conductors & insulators materials,…