Xerrada Dr. Perez

Aquest dimarts va venir a l’escola el Dr. Perez, per parlar-nos sobre l’alimentació saludable. Ens va explicar moltes coses sobre el funcionament del cos, sobre quins aliments son saludables, quines son les fruites de temporada… A més, vam descobrir quin és l’esmorzar més saludable! Llegeix més»

Capoeira a TERCER!

El Marc Casablancas i el Martí Fernández, tots dos, alumnes de tercer, van voler compartir amb els seus companys i companyes el seu coneixement sobre la Capoeira.
Ens van explicar el seu origen, que simbolitza, els moviments més importants… Finalment ens van fer una petita demostració… Llegeix més»

Fem Panellets!

Els nens i nenes de segon hem fet panellets per a celebrar la Castanyada. Hem mesurat les quantitats que necessitàvem amb una bàscula per tal que ens quedessin boníssims!!
Clicant en aquest enllaç trobareu algunes fotos.

1r i 3r premi al MSchools Student Awards

Aquest dissabte dia 10 de juny, els alumnes de 6è de Primària vam recollir el 1r i 3r premi del MSchools Student Awad, en la secció de Mobile History Map.
Al llarg d’aquest últim trimestre, i dins el Taller d’Investigació, hem pogut aprofundir en el passat tèxtil… Llegeix més»

Dani Jiménez extreu l’ADN dels de sisè

El científic Dani Jiménez va visitar l’escola el passat dijous dia 18 de maig per impartir el taller “Extreu el teu ADN”. Aquesta activitat queda emmarcada dins el projecte “La cèl·lula” que realitza el curs de sisè aquest tercer trimestre.
A continuació us deixem 2 vídeos… Llegeix més»