Bones vacances, ens tornem a veure al setembre!

ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA AMPA

Us comuniquem que el proper dilluns 25 de juny del 2018, tindrà lloc l’Assemblea Extraordinària de l’AMPA de l’Escola Nostra Llar.
DATA: 25/06/18
HORA: 21h
LLOC: ESCOLA
DURADA: 30 min aprox.
ORDRE DEL DIA: Elecció del nou president d’AMPA.

Nou pati del sorral

Amb l’esforç i la il·lusió de moltes famílies estem aconseguint que el pati de l’escola sigui més natural i educatiu: hem redissenyat els racons de joc simbòlic; hem plantat arbres (la pomera i la noguera), plantes enfiladisses (heura i buguenvíl·lea ); hem construït amagatalls, cabanes… Llegeix més»

Els premis Sambori

El passat dimecres dia 21 de març l’escola Nostra Llar va assistir a l’entrega de premis Sambori.
Al llarg del segon trimestre tots els alumnes de 2n van elaborar un conte per presentar-nos a aquest concurs literari que té com a objectiu promoure l’escriptura, la imaginació i la creació en infants… Llegeix més»