Sant Jordi 2011

Primer Certamen Literari dels nens de 1r

Estimats nens i nenes de 1r :

aquest any és el primer que heu participat com a escriptors i escriptores en el Certamen Literari de l’Escola.
Us heu esforçat molt i heu treballat amb il.lusió per aconseguir uns rodolins preciosos.
El jurat ho ha tingut realment difícil per sel.leccionar els dos guanyadors i per aquest motiu us vull felicitar de tot cor i encoratjar-vos a seguir treballant de valent amb il.lusió i esforç.
Moltes Felicitats a tots i a totes!!!
Aquí teniu els dos rodolins guanyadors:

En Jaume llegint el seu rodolí

. Categoria: 2n Premi
. Autor: Jaume Monfort
. Títol: Una estrella vols veure
Mira el cel i veuràs
com un triangle brillant,
però s’amaga i desapareix.
Una altra nit tornarà.
La Lidia recollint el premi

. Categoria: 1r. Premi

. Autora: Lidia Perdiguero
. Títol: L’amistat

Els amics són divertits
perquè sempre anem units.
L’amistat és important
perquè tots sortim guanyant.

VISITA A LA RÀDIO

Un grup d’alumnes de sisè van anar el divendres 15 d’abril fins a l’institut des d’on es restransmetia en directe la programació de la ràdio. A l’institut celebraven el dia de Sant Jordi i per tercer any consecutiu  la ràdio  feia el programa en directe i totes les escoles de Sant Just participaven . Les noies i els nois de la nostra escola van explicar com es va inventar la ràdio. La resta del  grup de sisè que no va anar a l’institut els va escoltar a l’escola .