Instal·lacions

Edifici de reconegut prestigi arquitectònic , va ser ocupat des de l’any 1991 i durant deu anys, per l’Escola Universitària de Telecomunicacions. Després el Departament d’Ensenyament va engegar la reforma i adequació dels diferents espais per ubicar-hi, des del febrer del 2009, l’actual escola Montserrat.

EDIFICI PRINCIPAL:  2 plantes

Planta Baixa:

• 4 aules d’Infantil
  • Menjador / Cuina  / Consergeria
  • Despatx de l’administració de l’AMPA/ Despatx  de l’EAP
  • Lavabos alumnes d’Infantil/ 1 lavabo adults

Planta superior:

• 10 aules
  • Aula  d’Educació Especial
  • Aula polivalent Laboratori-Plàstica
  • Aula d’Informàtica
  • Aula de Música
  • Aula  Biblioteca
  • Despatxos:Direcció,Cap d’estudis, Secretaria, Administració i Sala de Professors
  • Lavabos adults / lavabos alumnes

EDIFICI ADJUNT:

• Planta baixa: Sala  de Psicomotricitat, espai de Ludoteca Infantil i Acolliment.
  • Planta superior: Espai reunions de  l’AMPA

EDIFICI DEL GIMNÀS:

Espai polivalent Gimnàs – Sala d’Actes

VESTIDORS I LAVABOS EXTERIORS

ESPAIS EXTERIORS

• Pista poliesportiva
  • Pati d’Educació Infantil
  • Pati Cicle Inicial
  • Porxos

ALTRES CARACTERÍSTIQUES DE LES INSTAL·LACIONS

• Plaques fotovoltaiques

A les cobertes dels edificis hi ha instal·lades plaques d’energia fotovoltaica, les quals va instal·lar i n’és l’explotadora amb l’autorització de l’Ajuntament l’empresa PROMUNSA.

• Cablejat Heura

L’escola està inclosa en el “Projecte Heura” per tant està equipada amb una xarxa informàtica completa que arriba a tots els racons de l’escola ja sigui amb cablejat estructurat o WIFI.