Skype amb Alemanya

El passat dijous, els alumnes de 5è van realitzar una trobada virtual mitjançant Skype en motiu del projecte eTwinning “Let’s visit Europe”.
Durant tot el curs, els alumnes de 5è de la nostra escola, juntament amb els alumnes de l’escola alemana IGS Bramsche, han estat treballant de manera cooperativa diferents ciutats europees. Han dissenyat guies turístiques i han planificat un viatge de 3 dies a aquestes ciutats.
Com a cloenda del projecte, hem realitzat aquesta trobada virtual on, per grups, han escollit una ciutat europea prèviament treballada i han donat 5-6 pistes perquè els altres alumnes intentenssin adivinar de quina ciutat es tractava.
A més, els nostres alumnes els han proposat un repte: dir embarbussaments en català, castellà, anglès, francès, portuguès i romanès.
I els nostres alumnes van dir algunes paraules en alemany!!!
Aquí teniu algunes FOTOGRAFIES per veure com es va duu a terme i un VÍDEO on els podeu escoltar i veure comunicant-se amb els alumnes alemanys. Van ser els propis alumne qui van enregistrar tota la sessió.
També podeu veure un vídeo de com han estat treballant durant tot el curs.
Felicitats a tots els alumnes de 5è per tota la bona feina feta i per comunicar-se tan bé amb els alumnes d’Alemanya!! CONGRATULATIONS!!

Així ha estat la trobada virtual….

Així han treballat….