Premi Sambori

El Premi Samborés un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Aquest any dos alumnes de l’escola, la Txell Tataret i en Marçal Saura de 4t de Primària, han estat premiats en la categoria de Primària de la Demarcació Baix LLobregat-Hospitalet.

Han estat premiats amb les narracions “La muntanya” de la Txell i “L’avió de paper” d’en Marçal.

ENHORABONA!!!!!