Observació Animals 3r

Els i les alumnes de 3r Hem començat a treballar a l’àrea de medi natural els animals vertebrats. Aprofitem que tenim a l’escola el lloro Rat i el peix Nemo per fer-ne una observació directa. Per grups han omplert una fitxa amb les dades més importants de l’animal. A la vegada treballem des de l’àrea de català la descripció dels animals.

Continuem amb l’observació d’animals però en aquesta ocasió dels animals invertebrats, concretament d’una sèpia i d’una cloïsa, que pertanyen al grup dels mol·luscs. Hem pogut observar-la per dins amb tot detall i omplir una fitxa amb les seves característiques. Mireu com hem treballat.