Intercanvi galetes i postals amb Dinamarca – 5èA

Nomès arribar a l’escola després de les vacances de Nadal, els nens i nenes de 5èA vam rebre un paquet des de Dinamarca! En aquest paquet hi havien unes galetes boníssimes tradicionals de Dinamarca i unes postals personalitzades on els alumnes danesos van voler compartir els seus desitjos del Nadal i tradicions nadalenques del seu país.

Nosaltres també els hi vam enviar uns polvorons, galetes, unes postals digitals desitjant unes bones festes i uns llapis-arbre que van elaborar ells mateixos en motiu de la Marató de Tv3.

Aquesta activitat s’ha dut a terme dins del projecte eTwinning que estem realitzant el grup de 5èA. El projecte es diu “Discovering Danish and Spanish culture” i treballem conjuntament amb alumnes de la mateixa edat de l’escola Romalt Friskole, situada a Randers, Dinamarca.