Conte cooperatiu Audiovisual

Els nens i nenes de 5è de Primària han creat un conte audiovisual de manera cooperativa.

Tots els alumnes han aportat el seu granet de sorra per fer possible aquest conte.

Aquest conte s’ha presentat als IV Jocs Florals Escolars de Catalunya a la categoria de “Conte audiovisual il·lustrat” amb l’objectiu de promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

Han fet el conte de manera cooperativa, han dissenyat els personatges i els escenaris, han fet ells mateixos la instrumentació… Han treballat amb moltes ganes i il·lusió!

FELICITATS!!!