A l’escola celebrem diferents festes populars:

• Castanyada   (intern)Resultado de imagen de castanya divertida

La senyora Maria, la castanyera, ens ve a visitar i els més petits de l’escola tenen l’oportunitat de poder parlar amb ella i fer-li totes les preguntes que volen.

Seguidament ens reunim tots els alumnes a la pista de l’escola: ballem amb la castanyera, cantem cançons i mengem unes castanyes boníssimes!!

A més, durant l’octubre tots els nens i nenes treballen la tardor i realitzant diferents treballs plàstics per decorar l’escola

• Santa Cecília (intern)

Com es tradició a l’escola, durant el mes de novembre celebrem Santa Cecília, amb diferents activitats musicals dins i fora del centre.

Concerts a l’aula dels alumnes que estudien instruments, audicions al Palau de la Música,  a L’Auditori de Barcelona, CaixaFòrum i al Robert Brillas d’Esplugues.

Els petits de l’escola; P3, P4 i P5 “escalfant motors” per Nadal, van fer un concert a la sala polivalent del gimnàs . Canten una cançó als seus companys amb la sorpresa que les senyoretes també els canta una cançó a ells. Després escolten a alumnes més grans que toquen instruments musicals.

• Nadal  (obert a les famílies)

També és tradicional la nostra Cantada de Nadal on tots els nens i nenes de l’escola preparen diferents poemes nadalencs, nadales tant en català, com en anglès i/o francès i els més grans de l’escola preparen una cançó a flauta. Totes les famílies estan convidades a veure els seus fills i filles i a veure els diferents treballs plàstics que han realitzat durant el mes de desembre.

• Projecte Interdisciplinari d’ Escola: “ Viure les Matemàtiques”

Cada any tots els nens i nenes de l’escola realitzen un projecte interdisciplinari. Enguany treballarem el projecte “viure les Matemàtiques.

Altres projectes que hem realitzat anys anteriors han estat sobre la Mar Mediterrània, l’art visual i plàstic del segle XX, la ciència, els contes, els castells, Barcelona, Egipte, les joguines, el bosc, els oficis, etc…

• Carnestoltes (intern)

• Activitats de Sant Jordi:

Recital poètic-  Ed. Infantil   (intern)

Quan arriba Sant Jordi, els nens i nenes realitzen un recital poètic

Certamen Literari de Primària  (obert a les famílies de Primària.)

Respecte ea l’alumnat de Primària, amb esforç i il·lusió preparen uns poemes.

• Festa Fi de curs – 21 de juny (matí)

Clicant a la fotografia podreu veure totes les activitats que es realitzen a la festa de Fi de Curs.