TEATRE ESCOLAR

• L’alumnat de 5è i 6è treballaran setmanalment una obra de teatre aprofitant l’après durant els cursos passats quan teníem la col·laboració d’un monitor de teatre en horari escolar.
  • Aquesta activitat conclourà amb la representació de les obres treballades durant tot el curs en un teatre de la ciutat: el dia 8 de juny a la sala auditori de la biblioteca de Sant Ildefons.
  • El curs 2015-2016 els alumnes de 5è van arribar a l’espai per poder aconseguir l’aigua que faltava a la Terra, ja que els humans l’estaven malgastant. Els alumnes de 6è van viatjar al passat per veure el moment que 4 científics tan coneguts com Darwin, Mendel, Pasteur i Newton van desenvolupar les seves teories.
  • El curs 2016-2017 els alumnes de 5è van fer un viatge pel temps i els alumnes de 6è van aconseguir portar aigua a una Terra futura sense recursos naturals.
  • Què ens estaran preparant els alumnes de 5è i 6è aquest curs?