ROBÒTICA

Durant el curs 2017-2018 l’escola es va adherir al Projecte Gen10s sobre robòtica i programació gràcies a la col·laboració de la ONG ‘Ayuda en Acción‘. Des de llavors els alumnes de cicle superior van disposar de sessions de programació informàtica dirigides per l’associació Jóvenes Inventores.

A partir del programa Scratch, els nostres alumnes aprendran un nou llenguatge i faran petits programes i jocs informàtics, amb l’objectiu de proporcionar una estructuració lògico-matemàtica. Aquest curs, l’alumnat de 4t farà una sessió setmanal de Scratch.

L’alumnat de 5è treballarà la robòtica a partir del Lego Espai, l’alumnat de 6è durà a terme les propostes de l’Edulab i aixímateix tot l’alumnat de l’escola, des de l’Educació Infantil, treballarà diferents aspectes tecnològics amb material divers com per exemple els Beebots.