Visita de Ricardo Alcántara visita 2n

El dimecres passat a la biblioteca de l’escola els alumnes de 2n van poder fer una petita tertúlia literària amb el padrí en Ricardo Alcántara. Els alumnes s’havien llegit els dos llibres de la Panxeta (Ui, quina por! i “Els vestits de la Panxeta”), una bruixa molt però que molt especial. I en Ricardo ens va descobrir alguns secrets sobre ella.

I com sempre els nostres nois i noies el van obsequiar amb una cançó inventada sobre aquest personatge tan especial. I també, com sempre, ell ens va regalar l’últim llibre seu (el que fa el número 224) titulat “La Candela està enfadada”.

Moltes gràcies padrí per les temes magnífiques històries!!!