Subscriu-te a la web del centre

Subscriu-te a la web del centre i rebràs notificacions cada vegada que pengem un article nou. D’aquesta manera podràs estar al dia de tot el que passa a l’escola i gaudir de les activitats que fan els nostres alumnes, juntament amb les fotos i vídeos que adjuntem.

Per fer-ho és molt fàcil! Omple els dos requadres de subscripció, que hi ha a l’esquerra de la pàgina principal del web, on diu Subscripció, només has de posar el teu nom i el teu correu electrònic. Rebràs un email al teu correu, que hauràs de confirmar. Un cop fet això, cada vegada que pengem un artícle, se t’enviarà un avís al correu electrònic avisant que tens una nova entrada disponible.

Si tens el correu electrònic activat al teu telèfon mòvil t’arribaran encara més ràpidament totes les notificacions.

Anima’t i gaudeix amb nosaltres de tot el que fem a l’escola Mare de Déu de Montserrat. T’esperem!