Sortida final de sisè al Tibidabo

Després de tota la feina realitzada durant el curs, i durant tota la seva etapa d’escolaritat a l’escola Montserrat, els alumnes de sisè van realitzar la seva sortida fi d’etapa de primària i el lloc al qual van decidir anar va ser el ‘Parc d’Atraccions del Tibidabo’.

A les 10 del matí ja erem allà i després d’esmorzar sota un Sol de justicia, vam entrar al parc. Al principi vam aprofitar que erem dels primers en arribar i gairebé no vam haver de fer cues i vam poder provar moltes atraccions. Però al cap d’una hora el parc ja era ple d’escoles i instituts que també van decidir anar allà a passar el dia.

Ens vam pujar a les cadires voladores, als autos de xoc, a la muntanya russa, als troncs d’aigua, al tren de la mina… I després de dinar vam anar a l’Hotel Krüeger on ens van espantar, però que al final vam sortir rient molt.

Va ser un dia molt divertit on tots els alumnes de sisè s’ho van passar molt i molt bé. Segur que els hi va passar el dia volant i que si hagués estat per ells s’haguessin quedat allà fins al dia següent.