Sortida de primària a Santa Fe del Montseny

Els alumnes de primària de l’escola Montserrat han fet una sortida a Santa Fe del Montseny per celebrar la Castanyada i aprofitar per descobrir un entorn màgic, ple de plantes, animals i natura!

Vam caminar molt i vam poder anar veient i descobrint moltes coses com animals que habiten en aquelles zones, i que encara que no els vam veure, els vam poder intuir per les pistes que van deixant com petjades, restes d’aliments o excrements.

També vam veure una gran varietat d’arbres i plantes que ara llueixen amb els bonics colors de la tardor i que ens deixen fruits, com poden ser les castanyes i encara que no vam poder agafar moltes perquè els animals que habiten se les havien menjat, vam poder emportar-nos algunes a les butxaques, després de treure-les del pelló per no punxar-nos.

Va ser un dia molt divertit i vam gaudir moltíssim!