Setmana Cultural: Cuidem la Vida!

A l’escola, durant la setmana del 13 al 17 de novembre, hem celebrat la Setmana Cultural, que aquest any portava el títol de ‘Cuidem la Vida!’.

Durant tota aquesta setmana hem tingut la visita de científics que ens han ensenyat ciència a través de tallers molt divertits, també hem pogut aprendre com alimentar-nos saludablement, ens ha visitat una antiga alumna de l’escola que ara estudia infermeria i ens ha ensenyat a fer primers auxilis i hem rebut la visita de familiars que han passat per les classes per fer pa amb nosaltres.

Ha estat una setmana molt interessant, divertida i productiva.

Video aqui

1. M. Carmen

Les famílies hem tingut la sort de veure en persona alguns dels experiments que s’han fet durant aquesta setmana cultural i també moltes fotografies que demostren tot el que s’ha après aquests dies.
    Gràcies a l’equip docent per compartir tota aquesta informació en un acte públic i gràcies a l’Institut de Recerca Biomèdica per participar en l’educació dels nostres fills/es.