Ricardo Alcántara visita a CI

El dimecres 24 de maig el nostre padrí Ricardo Alcántara ha vingut a visitar als alumnes de 2n curs que com cada any s’havien llegit dos llibres molt especials: “Ui, quina por!” i “Els vestits de la Panxeta”.

La protagonista és una bruixa, “la Panxeta”, que haurà de demostrar que és una bruixa bona i guanyar-se l’estima dels nens i nenes de la seva escola.

En Ricardo ha explicat als alumnes una pila de coses interessants sobre l’ofici d’escriptor. I a més a més ha sortejat 4 llibres a la classe de 2n i 4 més a la de 1r, per què a ells també els ha visitat una estoneta!

I com sempre ens ha portat el seu darrer llibre, el llibre número 219, què passada!!!!! Es titula “Las pesadillas de Matías”

Moltes gràcies de nou padrí!! T’estimem!!!