Palabras de Caramelo

Els alumnes de 6è han començat la lectura del llibrePalabras de Caramelo de Gonzalo Moure. Aquest llibre ja portem uns quants cursos llegint-lo amb els nostres alumnes i el resultat és espectacular. Desperta en ells sentiments i emocions que de vegades no saben ben bé com expressar. És bonic, però,  veure com gaudeixen amb la seva lectura i com s’emocionen quan el llibre arriba al final.

I estem d’enhorabona perquè ens acabem d’enterar que han fet un curt sobre el llibre i està nominat als premis Goya!!!

Tant de bo!!! Gracies Gonzalo per tan magnífica obra!!!

portada-palabras-de-caramelo