Nadales a l’IRB

El passat dijous 17 de desembre del 2015, els alumnes de 5è i 6è vam anar acompanyats de la Mati, el Jordi i la Marta a l’IRB (Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona) a cantar nadales i cançons als científics que treballen allà. La veritat és que ens les vam preparar molt bé!

Els alumnes de 6è vam cantar:
– El cànon de la pau.
– All I want for Christmas is you.
I els alumnes de 5è van cantar:
– La festa de la pau.
– Last Christmas acompanyats de la Coral de l’IRB.
Finalment, tots junts, vam cantar un divertit “Villancico científico” que va tenir molt d’èxit!
Tot ens va sortir molt molt bé, vam sentir molta il·lusió de cantar a l’IRB i estem molt satisfets de la feina feta! També esperem que els hi agradés molt!
Céline 6è.