Milleta a 6è

El passat dia 8 de Març, els alumnes de 6è van participar en una activitat de l’institut Maria Aurèlia Campmany. Com cada any els alumnes de 1r de Batxillerat organitzen “LA MILLETA DE CORNELLÀ” que consisteix en una cursa de circuit urbà pels voltants de l’institut. Varen sortir en diferents tandes, primer els nens i desprès les nenes. En aquesta categoria (6è femení) van tenir a dues guanyadores, L’Aya i la Chayma. ENHORABONA NOIES!!

En acabar i desprès de descansar una mica e hidratar-nos,  vam ballar tots junts la cançó de la Bicicleta ,que havíem preparat abans l’escola. Al pati del MAC ens vam ajuntar tots, desde 6é de primària fins de a 4 d’ESO. Va ser un final de festa mogut i genial.

Aprofitant  que era el dia de la dona ens vàrem vestir amb una samarreta de color lila, fúcsia, rosa…  colors que representen a la dona .