EXPERIMENTEM AMB AIGUA I FARINA

Avui els i les alumnes de P3 hem experimentat amb aigua i farina.

Primer hem tocat i jugat una estona amb la farina. És molt suau i ens agrada. Al cap d’una estona plantejo una pregunta: Què passa quan es mulla la farina? Ho provem?… Hi hem afegim aigua i hem parlat del què hem vist: fa bombolles, es tapa…  Proposo tocar-ho i alguns volem barrejar-ho. endavant!! La sensació és molt agradable i els agrada. Alguns alumnes comenten que la mama a casa fa pa amb aigua i farina. D’altres diuen que a vegades fan pizza. Última proposta: I si li tirem molta aigua? També ho provem…  Ja no és el mateix, ja no fa pastetes i no s’enganxa tant a les mans, “s’escapa”…   Quedem que la propera setmana vindrà una mare a fer pa.