Estada d’immersió lingüística d’anglès a Cicle Superior

Els dies 18, 19 i 20 d’octubre els alumnes de cicle superior van gaudir d’una estància d’immersió lingüística d’anglès a l’alberg Torre Ametller de Cabrera de Mar.

Durant els tres dies, els monitors de la casa, que es deien Dave, Beth i Bruna van fer moltes activitats les quals portaven el fil conductor de la llengua anglesa i en les quals ens ho vam passar molt bé. També vam compartir les activitats i la casa amb una escola que es deia Marià Galí, on vam fer moltes amistats.

El primer dia, després de dinar, vam pujar al Castell de Burriac, que estava a uns tres quilòmetres de la casa, però en pujada i va ser una experiència genial que ens va encantar a tots i casi, casi ens enxampa la pluja, però vam tenir molta sort i va començar quan ja estavem a la casa, berenats i tot. Després d’una dutxa ben merescuda, vam estar una estona a les habitacions descansant i explicant històries. A la nit vam sopar i els monitors ens van preparar uns jocs de nit en els que vam riure molt.

El segon dia ens va ploure, però això no ens va treure les ganes de fer coses, i vam continuar, passant-ho molt bé fent les activitats que els monitors ens proposaven. Al matí vam haver de ‘rescatar al salmó’ fent diferents proves, i després de dinar teniem fang prepat per fer figures que després ens vam emportar a casa.

A la nit, sense que ells ho sapiguessin, vam celebrar l’aniversari de la Maissa que feia 10 anys i en Mario que en va fer 11 i després vam sortir a fer jocs de nit amb la llanterna. Per acabar de rematar el dia no podia faltar la discoteca on vam ballar fins que la música va deixar de sonar. Ja cansats, vam anar a dormir i a descansar que ens ho mereixiem.

L’últim dia després d’esmorzar i deixar la maleta i les habitacions recollides, vam baixar al camp de futbol i vam estar fent jocs amb la pilota. Per acabar aquesta estada, vam dinar i quan vam acabar, l’autocar ens estava esperant. Ens vam acomiadar dels nostres amics de l’escola de Terrassa i vam tornar a l’escola.

Ha estat una experiència genial, i esperem poder repetir-la l’any vinent.

MO-MO-MONTSERRAT! (Aquest va ser el nostre crit allà i ara ja és el nostre crit aquí).

Video aqui

1. M. Carmen

Menuda experiencia más chuuulaaa !!.. Seguro que lo habéis pasado estupendamente… no hay más que ver las fotos y el vídeo…

Además, esta experiencia de varios días con el inglés os será muy, muy útil. Estas colonias son un lujo. Felicidades a los participantes y también a la Escuela por organizarlas.