Emiliano Valdeolivas canta poesies

El divendres 2 de juny van tenir a la biblioteca la visita de l’Emiliano Valdeolivas. L’Emiliano és “el juglar del segle XXI” ha desenvolupat una important labor divulgativa en l’àmbit de la “Poesia Cantada”. Com a juglar contemporani, recorre Centres Educatius, Plaçes i Teatres, fomentant l’ interés per la lectura i la literatura en general, proposant una trobada poética-musical participativa. Des de fa vint anys es dedica a donar a conèixer als alumnes de CS, ESO i Batxillerat els poemes més significatius de la poesia castellana dels grans autors clàsics.

Va cantar als nois i noies de CS poemes de Quevedo, Fray Luis de León, Federico García Lorca, Gloria Fuertes entre d’altres. Previ a la seva visita aquests poemes van ser treballats tant a classe com a la biblioteca.

Els alumnes i mestres van gaudir moltíssim amb la seva actuació!!!