Campanya donació de sang projecte de la sang de cicle superior

Els alumnes de cicle superior de l’escola han estat fent durant tot el segon trimestre el projecte sobre la sang. Han fet moltes activitats, entre elles descobrir els tipus de sang que hi ha, les malalties que estan relacionades o l’aparell circulatori.

Ja estem al final del camí i aquest projecte finalitzarà amb una marató de donació de sang, realitzara pel ‘Banc de Sang i Teixits’, que es farà a la biblioteca de l’escola, el dia 12 d’abril de 15:15 a 20:00 hores.

Per promocionar aquesta marató els alumnes han realitzat un vídeo que esperem que us agradi.

Us hi esperem a tots i totes per aconseguir recaptar tota la sang que poguem per la gent que la necessita.

Campanya donació de sang projecte de la sang de cicle superior