3r visita l’Ajuntament

Aquest dimarts, 16 de gener de 2018, les nenes i els nens de tercer hem anat a l’Ajuntament i ens ha rebut el Sr alcalde, Antonio Balmón. Li hem fet les preguntes que cadascun de nosaltres havia preparat a la classe i les ha contestat… Llegeix més»

Nadales, xocolata i Tió

I abans de les vacances de Nadal… tota l’escola cantem Nadales. Hem treballat molt perquè les famílies ens vegin fer-ho tan bé!!!
Després, per recuperar energies, esmorzem xocolata amb melindros. Però què bo és tot!!!!!!!!
Per últim, per acomiadar-nos fins l’any vinent, fem cagar el Tió. Els… Llegeix més»

Espais a Educació Infantil

Els més petits de l’escola han començat a treballar per espais. El treball per espais és una metodologia innovadora on es potencia molt la creativitat, la iniciativa, el respecte als companys, compartir, l’autonomia, l’interdisciplinaritat i la descoberta del món real i adult.
Treballem espais com: ombres,… Llegeix més»