Sant Jordi

Bona diada de Sant Jordi a tothom!

L’AMPA ens ha obsequiat amb una meravellosa representació de la llegenda de Sant Jordi, amb aparicions inesperades i aparicions esperades.

IMG_0538

Si aques 23 d’abril necessiteu idees per regalar llibres als nens, al bloc de la Biblioteca trobareu un recull de títols recomanats, classificats per edats.

Finalment, des de l’escola us volem obsequiar a tots els pares i mares amb la revista digital OBRE’M, editada per una mestra de l’escola i on han participat tots els cursos de l’escola. Hi trobareu els textos guanyadors dels concursos literaris on participem, i d’altres textos elaborats per les classes.

Esperem seguir editant-la molts anys!

obre'm