CARNAVAL!

Ja ha arribat la temporada boja de l’any. Aquest any el Rei Carnestoltes arriba ben matiner!

Divendres 29 de gener, Sa Majestat ha llegit el Pregó davant de tots els nens i nenes de l’escola. Ha rigut dels mestres, ha animat als nens a fer trapellades i ens ha dictat les consignes més llunàtiques que se li han passat pel cap!

66666666666666666666    4444444444444444444444444444444    IMG_6046

Dilluns dia 1 haurem de portar… EL PIJAMA, LA BATA, LES SABATILLES!
Dimarts dia 2 haurem de portar… LA ROBA DELS COLORS DEL PARXÍS!
Dimecres dia 3 haurem de portar… UN PENTINAT BOIG I UN MAQUILLATGE!
Dijous dia 4 haurem de portar… LA ROBA D’ALGUNA TRIBU URBANA!

I divendres dia 5, a les tres de la tarda… ESTEU TOTS CONVIDATS A LA RUA!

Segons marca la tradició, el dia 4 se celebra el Dijous Gras. A infantil, s’esmorzaran truites i més vianda calòrica!

Dimecres de Cendra (el dia 10) la disbauxa acaba: en alguns llocs es crema al Rei Carnestoltes, en altres llocs, s’enterra una sardina, i es dóna pas a l’arribada de la Vella Quaresma, que dicta unes normes molt estrictes de comportament i alimentació!
Arribarà amb les seves 7 cames, que anirem treient fins que arribin les vacances de Setmana Santa.

Aprofitem per recordar-vos que dilluns dia 8 és festa de lliure disposició, per tant, l’escola romandrà tancada!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *