Nadal

El mes de Desembre és sense dubtes, el mes amb més activitats extres de l’any, gràcies a la participació de l’AMPA.

Amb l’arribada del Tió s’inaugura la temporada de Nadal. Durant un parell de setmanes, de P3 a 2n, van engreixant el Tió amb dolços, galetes, torrons, xocolates… fins que està preparat per cagar.

59

No són els únics regals que reben els nens en aquests dies: també rebem la visita del Patge Reial, i al gener ens deixa regals per la classe. També acordem un dia on tota l’escola pot portar joguines de casa per compartir amb els companys i companyes.

85

Els més grans (de 3r a 6è) preparen l’amic invisible, amb manualitats fetes a casa.

11

El Concert de Nadal està organitzat pels nens i nenes de 3r, que també són els presentadors. Estan convidades totes les famílies de l’escola, i cada curs prepara cançons i poemes. Els pares i mares cada any preparen una representació musical dedicada als nens de l’escola.

L’últim dia de trimestre acostumem a fer jornada continuada (de 9 a 13h) i aquell dia fem un gran esmorzar col.lectiu amb dolços, galetes, torrons, xocolates… que alguns diuen que caga el Tió…