ELS CONTES SORPRESA

Un treball en equip d’equips!

Els Contes sorpresa és una activitat amb la qual els alumnes de 3r. i de 4t. de les escoles de Montcada i Reixac treballen plegats.

En tenim dotze de fantàstics per compartir amb tu: els dotze contes sorpresa dels alumnes de 3r i 4t de Montcada i Reixac.

Contes Sorpresa és un projecte de comunicació i expressió en el qual participen les vuit escoles públiques de primària de Montcada i Reixac, les escoles posen en comú els objectius i l’avaluació de les activitats, en el procés de creació de cada conte intervenen dos grups de nenes i nens de cicle mitjà de dues escoles diferents.

MIRA ELS 12 CONTES SORPRESA!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *