Vols llegir amb la Maite Carranza?

Els nois i les noies de sisè, durant el segon trimestre, hem tingut la possibilitat de llegir tres obres de la Maite Carranza, (“La revolta dels lactants”, “Víctor i las Meninas” i “Vols ser el nòvio de la meva germana?”escriptora i guionista de televisió.
El passat dijous 23 de març,  vam anar a la biblioteca de Viladecans per mantenir un col·loqui literari amb l’autora.  Amb un llenguatge molt proper, ens va explicar en què es va inspirar per escriure els tres llibres que hem treballat a l’escola.
Tothom va estar molt atent a allò que ens explicava l’autora i vam participar molt activament fent-li preguntes de tota mena, com per exemple per què va decidir ser escriptora.

20170323_093734

Gràcies a aquesta sortida vam sortir amb una impressió global de quina és la feina d’escriure, com es concep una història i la relació que hi ha entre el que és la inspiració i l’obra de ficció.
Esperem llegir més llibres sobre la Maite Carranza!