VISITA A LA NOSTRA ESCOLA

Visita de responsables del Departament d’Educació de la ciutat francesa de Nantes  a la nostra escola, per conèixer com funciona la XIE, la Xarxa d’Innovació Educativa.

L’escola ha obert les seves portes perquè aquesta delegació veiés en primera persona com es desenvolupa en el nostra centre aquest projecte educatiu.

Des de la XIE s’impulsen iniciatives enfocades als diferents cicles educatius. Per exemple, l’eina Ninus permet als alumnes d’educació infantil aprendre les primeres nocions matemàtiques de manera lúdica i interactiva.

Durant la visita també  hem mostrat com les noves tecnologies s’integren en el nostre model educatiu i com a les diferents classes, l’aposta per la metodologia de l’aprenentatge cooperatiu es desenvolupa a través de tauletes digitals que vehiculen l’aprenentatge.

Tanmateix, els hem explicat el nostre plantejament de centre inclusiu que fomenta la participació activa de les famílies en l’educació dels seus fills i filles.