S’apropa la Diada de Sant Jordi

Ja ha arribat la primavera i s’apropa la Diada de Sant Jordi, festa amb molta tradició a la nostra escola. El divendres 21 d’abril, alumnes i mestres ho celebrarem amb un seguit d’activitats durant tota la jornada. Volem omplir l’escola de lletres i roses, i perquè hi sigui present l’essència de totes i cadascuna de les famílies us demanem una vegada més la vostra col·laboració.

Haureu d’elaborar un rodolí amb el nom del vostre/a fill/a (mida màxima mig foli) i amb tots ells confegirem un llibre gegant que presidirà la porta de la nostra biblioteca i una rosa per guarnir els nostres passadissos, amb la vostra infinita imaginació.

Caldria que els portéssiu abans de divendres 7 d’abril i sobretot, recordeu que les creacions s’han de fer amb els/les vostres fills/es.

2017-03-30_2244