Pinzellades d’art

Els nois i noies de 6è curs estan treballant l’edat moderna de manera interdisciplinària i, per acostar-se als moviments artístics de l’època, com el renaixement i el barroc, han fet servir les tauletes de l’escola.

De ben segur que coneixeu l’obra “Les menines” de Diego Velázquez, doncs bé, el nostre alumnat ha fet una descripció detallada d’aquesta pintura tan famosa a través d’una APP anomenada Thinglink, que permet comentar una imatge a través d’enllaços a Internet.

D’aquesta manera, poden ampliar els seus coneixements sobre el tema fomentant la seva capacitat d’investigació, ja que s’han documentat sobre la vida de Diego Velázquez, el museu del Prado, les característiques de la pintura barroca…

Per veure una mostra de l’activitat  amb l’aplicació cliqueu AQUÍ.