ELS VIATGES COOPERATIUS A EDUCACIÓ FÍSICA

Durant aquesta última setmana hem estat acabant l’activitat del viatge cooperatiu al cicle superior. Aquesta activitat impulsada a l’àrea d’educació física va començar en iniciar-se el primer trimestre. A la primera sessió l’alumnat va calcular el perímetre de la pista i  tots junts van arrodonir aquest càlcul. Van formar grups i van anotar les voltes a pista que feien d’escalfament i que anaven realitzant a cada sessió. En aquell moment havien de passar les voltes a metres i després a quilòmetres.

Quan va acabar el trimestre van sumar els seus km i van buscar un destí i una ruta per tal de d’organitzar un viatge imaginari. Finalment s’han organitzat per fer aquest viatge, fotogràficament, a la mateixa escola, on han portat material de casa i utilitzat l’específic de l’àrea.

Per acabar cada grup ha editat un vídeo utilitzant una app específica (Videoshow). En el cas de l’alumnat de sisè els ha servit com a recurs d’una exposició oral presentant el seu viatge, per aquest motiu moltes produccions són sense so. Seguidament podeu visualitzar els treballs de cada grup.

Cliqueu a les imatges i us enllaçarà als vídeos. Esperem que us agradi. Han fet una feina genial!