Carnaval 2018

El passat divendres 9 de febrer vam celebrar la nostra festa de carnava AL RITME DELS 60.

Va ser una jornada on tothom va gaudir realitzant activitats ben diverses: els jocs, els balls amb coreografies i sobretot  la bona música van fer possible que els/les nostres protagonistes, els nens i les nenes gaudeixin del dia, amb les disfresses més originals.

En Joan Rius, pare de la nostra escola, va amenitzar el ball de l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial actuant de DJ al gimnàs.

La xocolatada de la tarda va posar el punt i final a una celebració inoblidable.

Podeu veure una mostra de les activitats del dia AQUÍ