Consell Escolar

CONSELL ESCOLAR 2023 – 2024

Funcions del Consell Escolar Composició:
  • Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Altres dades importants:

– Els i les representants del Consell Escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
– Les eleccions per a la constitució o renovació de membres del Consell Escolar, les convoca la directora del centre.
– Les vacants del Consell Escolar s’han d’ocupar pel procediment establert a les normes d’organització i funcionament del centre.
– La condició de membre del Consell Escolar es perd quan es deixa el càrrec que comporta ser-ne membre, quan es deixa de complir algun dels requisits per ser elegible o quan l’òrgan que l’ha designat en revoca la designació.
– El consell escolar es reunirà, com a mínim, a l’inici de curs i farà una reunió cada trimestre i una al final de curs.

– Representants de famílies:

• Estephania Bernal Clemente
  • Josep Malagarriga Auguets
  • Xavier Feliu Urbano

– Representant de l’AFA:

• Begoña Torné Lasso

Representant de l’Ajuntament:

• Maria Camps Fernández

– Representants dels mestres:

• Anna Forn Torras
  • Ariadna Vilafranca Cartagena
  • Blai Gragés Selva