Celebracions de diverses diades

El passat 8 de març, com la resta d l’escola, la biblioteca va posar un granet de sorra per celebrar El dia d la dona” fent una selecció i exposició de llibres interessants d’aquesta temàtica.

El Dia Mundial de la Poesia, el 21 de març,  va ser visualitzat i escoltat, al vestíbul de l’escola , un vídeo gravat a partir de la feina que van fer els alumnes de Cicle Superior , els/les quals van triar, entendre, llegir i dibuixar poemes de diversos autors.

Celebració de Sant Jordi 2018: de bon matí vam poder gaudir de l’intercanvi i la compra de llibres a les parades que el AMPA va preparar al vestíbul de l’escola. Va estar tan ben organitzat que tothom  que va voler va poder  tenir el seu llibre en una data tan significativa.

Per la tarda, com cada any, van celebrar amb gran expectació els Jocs Florals! Va haver poemes, lectures de contes, premis, llibres i roses.

A la sala, tots ens vam emocionar de compartir l’alegria dels guanyadors!

A més, dos d’aquests guanyadors, la Bal de 6è i l’Heymer de 4t., també van quedar segons premis  en els Jocs Florals del Districte!