Ens visita l’escola Collaso i Gil

El divendres 28 d’abril ens va visitar l’Escola Collaso i Gil. Vam explicar la història de la nostra escola i vam assistir a una representació de teatre que ens van oferir els alumnes de l’Institut Lluís Vives.

Ens vam repartir en petits grups i vam fer de guies de la nostra escola. Amb l’ajuda de fotografies antigues vam mostrar com ha canviat la nostra escola i el seu entorn amb el pas dels anys. També vam mostrar algunes de les llibretes que es conserven dels antics alumnes. Algunes d’aquestes llibretes tenen més de 60 anys, per això les tractem amb molta precaució i ens posem guants per tocar-les. Vam visitar llocs de l’escola que mai havíem visitat i que teníem moltes ganes de veure.

Després del pati, tots plegats  vam gaudir de la representació de teatre que ens van oferir els alumnes de l’Institut. Per finalitzar, ens vam fer una foto les dues escoles juntes a les escales del vestíbul de l’escola.