Celebrem la festa major!!

2n

El passat mes de setembre, els nens i les nenes de segon vam estudiar la Festa Major. Hem descobert que la Festa Major de la nostra ciutat s’anomena “ La Festa de la Mercè”
Hem vist els castellers, els gegants, el correfoc, les bèsties de la ciutat i els focs artificials. Un dia, els músics dels Castellers del Poble Sec van venir a l’escola i ens van ensenyar els instruments i la música que fan a les seves actuacions.  Vam anar d’excursió al museu del MNAC a veure més bèsties fantàstiques com les del bestiari de Barcelona. I a l’escola vam crear la nostra bèstia fantàstica amb fang.
Podeu veure les fotos a l’apartat corresponent d’aquesta intranet i també us deixem un vídeo amb la música de la gralla i el tabal.