Ràdio 4t

Aquest segon trimestre els nens i nenes de 4t han preparat un programa de ràdio molt interessant, on parlen de la igualtat de gènere, els dibuixos de henna i el mobiliari nou de l’escola. No us ho perdeu!

Dansa Ara, tot un espectacle!

El dimecres 13/03 va ser un dia molt emocionant pels grups de 2n. Vam anar al Palau Sant Jordi i ens vam trobar  amb molts altres alumnes de les escoles de la ciutat per participar en un espectacle magnífic, el Dansa Ara. Les nostres famílies i les mestres  ens van acompanyar i van compartir amb nosaltres la felicitat de participar-hi.  Teníem moltes ganes de que arribés aquest dia, vam ballar molt, vam riure,  i vam ser molt feliços .

Ara volem que tothom pugui veure el que vam gaudir.

Les notícies inventades de 2n

Aquest final de trimestre els grups de ràdio de 2n hem estat gravant el nostre programa amb un assortit de notícies per totes les orelles.
Aquí el compartim!

5è Els Oceans

Durant els tallers STEAM d’aquest segon trimestre, uns quants nens i nenes de 5è hem investigat sobre els oceans i hem volgut compartir la informació fent un programa de ràdio!

Si voleu saber més coses sobre la contaminació marítima, la flora i la fauna, els naufragis i conèixer curiositats… ens podeu escoltar!

Let’s discover Dominican

Continuem el nostre viatge del projecte Let’s discover amb un nou país, Dominican Republic.
Ens ha encantat poder aprendre i descobrir curiositats i tradicions d’aquest país. Hem treballat algunes ciutats, edifici emblemàtics i també les seves platges! Hem pogut escoltar la seva música i aprendre algunes… Llegeix més»

CintoRàdio: Programa de 3r i el mar

Voleu escoltar els nens i nenes de 3r? Us porten coses molt interessants, escolteu el programa!

CintoRàdio i nou programa de 1r: Hivern i sequera.

Nou programa de 1r: Hivern i sequera.
Escolteu els nens i nenes de 1r, us parlaran de coses molt interessants i us donaran bons consells per afrontar la sequera.