Dansa Ara, tot un espectacle!

El dimecres 13/03 va ser un dia molt emocionant pels grups de 2n. Vam anar al Palau Sant Jordi i ens vam trobar  amb molts altres alumnes de les escoles de la ciutat per participar en un espectacle magnífic, el Dansa Ara. Les nostres famílies i les mestres  ens van acompanyar i van compartir amb nosaltres la felicitat de participar-hi.  Teníem moltes ganes de que arribés aquest dia, vam ballar molt, vam riure,  i vam ser molt feliços .

Ara volem que tothom pugui veure el que vam gaudir.

5è Els Oceans

Durant els tallers STEAM d’aquest segon trimestre, uns quants nens i nenes de 5è hem investigat sobre els oceans i hem volgut compartir la informació fent un programa de ràdio!

Si voleu saber més coses sobre la contaminació marítima, la flora i la fauna, els naufragis i conèixer curiositats… ens podeu escoltar!

Let’s discover Dominican

Continuem el nostre viatge del projecte Let’s discover amb un nou país, Dominican Republic.
Ens ha encantat poder aprendre i descobrir curiositats i tradicions d’aquest país. Hem treballat algunes ciutats, edifici emblemàtics i també les seves platges! Hem pogut escoltar la seva música i aprendre algunes… Llegeix més»

CintoRàdio: Programa de 3r i el mar

Voleu escoltar els nens i nenes de 3r? Us porten coses molt interessants, escolteu el programa!

CintoRàdio i nou programa de 1r: Hivern i sequera.

Nou programa de 1r: Hivern i sequera.
Escolteu els nens i nenes de 1r, us parlaran de coses molt interessants i us donaran bons consells per afrontar la sequera.

Plantem a l’hort tot esperant la primavera

Aquest dimecres els pagesos i pageses de 3r hem tingut una jornada ben activa. No hem parat ni un instant, i ens ha agradat molt estar a l’aire lliure fent feina i gaudint. Ens hem repartit en dos grups i amb un gran esperit de cooperació hem aconseguit els nostres objectius. Hem après diferents coses, hem fet servir eines, hem regat, hem barrejat la fibra de coco per posar a les jardineres i hem plantat el nostres enciams, cebes i tomaqueres per veure’ls créixer fins la collita.
Ha estat una tarda tant profitosa que us en volem fer cinc cèntims d’algun dels moments.