EL BLAU CEL TENYEIX L’ESCOLA

Durant el mes de setembre diversos grups de l’escola hem investigat els diferents elements de la festa de la Mercè, durant el projecte “La festa major”.

Els castellers del Poblesec ens han vingut a visitar, a explicar com es vesteixen per actuar, com sona la música a les diades, a ensenyar-nos a fer pinya i han passat la tarda amb l’alumnat de P5 fent tallers.

Ens han convidat a una gran festa castellera a la plaça del Sortidor on em berenat una boníssima xocolata calenta, hem pogut continuar experimentant el fet casteller i hem pogut saltar a un castell inflable!

Gràcies Bandarres per tot el que ens heu ensenyat! Fins el proper curs!!!!

musics1