Ja tenim aquí el vídeo de la gravació de la cançó “Oh Benvinguts, al Verdaguer”!

Ja podeu veure el vídeo del dia que vam gravar la cançó “Oh benvinguts, al Verdaguer”, amb l’adaptació de Laura Ferruz.

Va ser una de les activitats que vam preparar especialment per a la inauguració de l’edifici nou i els patis. Vam fer-ho amb molta il·lusió i ganes, esperem que us agradi!

Vídeo:

Àudio:

1. Rosa i Neus Ibàñez llorens

Us felicitem per aquesta inauguració i sobretot per aquesta cançó tan maca que heu gravat entre tots i totes. Ens hem emocionat , ja que és una cançó també molt propera a la nostra escola, l’escola Barrufet.Gràcies per compartir-la amb tothom. Lluís un petó, ens ha fet il.lusió veure’t.Bona feina!
    Moltes felicitats , ho heu fet fantàsticament bé! Que PER MOLTS ANYS!!!