Una gran festa d’inauguració de l’ampliació de l’escola.

El dissabte 5 de març vam viure una gran festa d’inauguració de l’ampliació de l’escola!

Quants nens i nenes fent de monitors de jocs i de tallers com papiroflèxia! Batucada, castellers, geganters, grallers, monitoratge de dansa també van organitzar tallers!

Mestres, personal educatiu, pares i mares, implicats en l’organització dels tallers, de l’acte, de les presentacions audiovisuals, de les actuacions musicals dels nens i nenes de 2n i 4t i dels grups d’extraescolars de teatre i batucada!

Quina quantitat de pastissos fets per mares i nens i nenes! Amb els diners de la seva venda podrem ajudar que el curs vinent tots els nens i nenes de 2n, 4t i 6è puguin participar de les colònies de fi de cicle.

Familiars, gent del barri, antics alumnes, mares i pares d’antics alumnes, representants polítics, associacions i entitats, van voler celebrar amb nosaltres aquesta gran notícia.

Durant els parlaments, en Josep Guzmán, president de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec, va explicar la història de l’edifici històric, la reconversió en escola gràcies a les sol·licituds dels veïns i veïnes i va deixar palès que sempre s’ha mantingut vinculada i oberta al barri.

El Sr Joan Sanromà, Conseller d’Educació del Districte de Sants-Montjuïc, va expressar el seu reconeixement a l’escola per ser innovadora, diversa, oberta a tothom i pública.

La Sra Mercè Massa, gerent del Consorci d’Educació de Barcelona, va destacar els diners públics que s’han invertit en les obres de l’escola i dóna suport al projecte educatiu que coneix i valora.

També el lliurament del premi pel logo guanyador de la batucada! Va ser per en Roc i el seu pare que havien col·laborat per crear i dissenyar el logo!

Per acabar, es van unir els dos edificis, l’històric i el nou, amb una cadena simbòlica formada per totes les persones assistents a l’acte i tot seguit tothom vam poder ballar una flashmoob que va tancar la jornada festiva.

festainauguraciodelnouedificidelescolajacintverdaguer5marc2016-44 festainauguraciodelnouedificidelescolajacintverdaguer5marc2016-75Durant aquest trimestre hem omplert l’edifici nous de projectes, d’art, de vida. Continuarem aprofitant l’oportunitat que ens donen els nous espais per continuar il·lusionant-nos i treballar per tots els nens i nenes del barri i col·laborar amb les associacions i entitats del Poble-sec!

notícia de El 3.cat