Presentació del projecte “El cicle de l’aigua” treballat a Cicle Inicial, a la jornada Art i Educació al Poble-sec

Durant les jornades Art i Educació al Poble-sec vam tenir l’oportunitat de reflexionar i debatre sobre com les arts influencien en els aprenentatges.

L’espai Marabal, el Col·lectiu d’artistes i la nostra escola ens van presentar un marc teòric sobre com la capacitat d’aprendre està directament influenciada pels diferents llenguatges artístics: plàstic, musical i corporal.

La mestra Sílvia Úbeda va presentar com l’escola va avançant en el treball dels diferents llenguatges: musical, plàstic i corporal i ho va exemplificar amb el projecte “El cicle de l’aigua”.

IMG_20160527_190951 IMG_20160527_201042