L’escola participa a la Jornada Art i Educació al Poble Sec!

El proper divendres 27 de maig a les 18h al Centre cívic El Sortidor la Debora i la Sílvia participarem de la xerrada “Art i Educació al Poblesec”.

Hi presentarem l’experiència del “cicle de l’aigua dansat” i el tàndem “Els animals vertebrats” del curs passat.
La resta de ponents són l’Adrián Arnau del Col·lectiu Artístic del Poblesec i la Núria Banal de Marabal.
La xerrada és oberta a tothom que tingui interès en el tema. Serà un bon espai de trobada per pensar conjuntament com podem continuar aplicant les diferents arts en els processos d’aprenentatge a l’escola.

Art i Educació al Poble Sec