Iniciem el nou any estrenant pati!

En el 85è aniversari de la inauguració de l’escola, hem vist com Districte i Consorci posaven l’esforç en ampliar l’escola i adequar-la a les necessitats actuals. Durant el curs i l’estiu passat es va ampliar el pati i es va construir un edifici nou on hi ha Educació Infantil, un espai polivalent destinat a gimnàs, dansa i teatre, els vestidors i lavabos i un pati on hi ha l’hort escolar.

Iniciem l’any 2016 amb una molt bona notícia: ja tenim els patis de l’escola a punt per gaudir-los! I l’auditori amb les instal·lacions a punt per celebarr-hi els actes escolars!

Avui, els nens i nenes han vist amb sorpresa i alegria les millores que tenim als patis: dos camps de minibàsquet, un camp de futbo- sala, una taula de ping-pong, dos jocs de pati, un gran sorral, 4 taules amb bancs, jocs populars pintats al pati i també un pentagrama i circuits per anar amb els tricicles, un hort, una pissarra, plantes enfiladisses, alguns arbres, flors, papereres, fonts…..  i desprès de la primera sorpresa, s’hi han posat a jugar amb molta alegria.

Amb aquestes millores acabem la primera fase de les obres. Tant sols ens resta remodelar l’edifici històric.