EL JOC DELS JOCS

img-20170306-wa0004

Hola, som els nens i nenes de 5é.

Avui hem anat a l’ajuntament de Barcelona, hem escoltat uns discursos i  hem vist un video. Es veu que fa 25 anys que es van fer uns Jocs Olímpics a Barcelona.

El vídeo tractava de 4 nens/es que tenien una capsa i que quan els Jocs Olímpics la van amagar a la xemeneia del despatx del director . Dins de la caixa hi havia fotos dels jocs olímpics de fa 25 anys.

Després ens han cridat per agafar una caixa plena de jocs per fer a classe.

Hi han 16 jocs però hem de fer, obligatoriament,  4 jocs i el 12 de juny ens trobarem a l’Estadi Olímpic amb nens i nenes d’altres escoles i entregarem les probes que hem fet a la classe.

img-20170306-wa0003