Com és la ciutat cuidadora?

ccuidadora

L’AMPA i l’equip de mestres seguim formant-nos per tal de desenvolupar el projecte de Camí escolar.

Aquesta vegada hem assistit a la ruta organitzada pel col.lectiu punt6 i la fabrica del sol.

Amb el títol “Com és una ciutat que permet cuidar-nos les unes a les altres?” hem destacat la necessitat de preservar els nostres espais de trobada.

Així, parcs, places, equipaments municipals i espais autogestionats són imprescindibles per posar les cures al centre del nostre barri.

Des d’aquesta perspectiva seguirem desenvolupant el camí escolar com un trajecte que permet trobar-nos i cuidar-nos.