Camí escolar: ja tenim comissió!

El passat dimecres 29 de març vam crear la comissió de camí escolar. Un representant de cada aula de primària va assistir a la reunió de constitució del projecte. Us expliquem el que vam parlar i fer:

El camí escolar és l’espai entre les nostres cases i l’escola, un espai de trobada on les persones ens cuidem les unes a les altres.

Durant el que resta de curs i tot el curs vinent desenvoluparem el projecte en tres fases: OBSERVAR amb mirada crítica aquest espai, PENSAR com millorar-lo i FER accions transformadores per a que el carrer sigui un espai apte per a tothom.

Per a tirar endavant la proposta hi haurà una COMISSIÓ de treball formada per representants de les diferents aules, de l’AMPA i de l’equip de mestres. Cada represenant d’aula haurà d’explicar al seu grup què s’ha treballat a la comissió i recollir les aportacions de les companyes i companys en les tasques que s’aniran proposant.

Per poder registrar el procés i facilitar la comunicació cada grup tindrà el DIARI de camí escolar. Mireu que xulos han quedat!

SAM_2830 - copia

Seguim fent del Poblesec un barri per a les persones que hi viuen!